הובלות מנמל אשדוד

נמל אשדוד נחשב לנמל הגדול ביותר בישראל, הובלות מנמל אשדוד הן בעלות אופי משתנה בהתאם למטען וסוגו

ממתינה לכם מכולה בנמל אשדוד? מחפשים אחר פתרון מקצועי לצרכי הובלות מנמל אשדוד? זה הזמן להכיר את מכלול שירותי ההובלה המקצועיים של חברת MOVE-IT, המתמחה בפתרונות שינוע ומתן שירותי הובלות מנמל אשדוד לכל חלקי הארץ.

הובלות מנמל אשדוד- למי מיועד השירות?

שירותי הובלות מנמל אשדוד המיושמים על ידי חברת MOVE-IT, מיועדים לכל אחד ואחת מכם העוסק בתחום היבוא באמצעות שינוע ימי דרך נמל אשדוד. כחברה מובילה בתחומה, אנחנו ב-MOVE-IT מקפידים על כל החוקים והתקנות הקשורים להליכי הובלות מנמלי הארץ, וכמו כן, על כל התקנים הבטיחותיים הנלווים להליך ההובלה.

צרו קשר

מעוניינים בהובלת מכולות, שינוע חומרים מסוכנים, צריכים הובלת מטענים וסחורות מנמלי ים לכל חלקי הארץ

התקשרו אלינו לקבלת מידע נוסף עבור צרכי ההובלה והשינוע שלכם
שיחת חינם 1800-20-10-04
טלפון 074-701-10-80, טלפון נייד 052-524-1303

נמל אשדוד- כרטיס ביקור

נמל אשדוד, הממוקם בעיר אשדוד ובסמוך לשפך נחל לכיש, הוקם בשנת 1963, כאשר בשנת 1965 הוא הופעל לראשונה לצרכי פריקה וטעינה של אונייה שבדית שעגנה בנמל. מאז ועד היום הוא נחשב לנמל הגדול ביותר בישראל ברמת היקפי אוניות המטען העוגנות בו לצרכי שינוע מטענים.

בנמל אשדוד מועסקים קרוב ל-1,500 עובדים, שרובם המכריע פועל ומשרת את צרכי הפריקה למטרות הובלות מנמל אשדוד. לאורכו של הנמל ממוקמים כ-80 מנופים ועגורנים, 34 מנופי שער לנשיאת משקלים כבדים עד 40 טון, 20 מנופי גשר ועגורני גשר ו-24 מנופי זרוע ועגורני זרוע.

מנמל אשדוד לכל נקודה בארץ

שירותי הובלות מנמל אשדוד המוצעים לכם על ידי חברת MOVE-IT, מיועדים לכל מטרות השינוע וההובלה, לרבות, הובלת חומרים מסוכנים, הובלה ושינוע מטענים והובלה ושינוע מכולות. שירותים אלו מאפשרים לכם ליהנות מהובלה מנמל אשדוד לכל נקודה בארץ אליה אמור להגיע המטען.

לצורך מתן שירותי הובלות מנמל אשדוד, אנחנו בחברת MOVE-IT, מעמידים לרשותכם מגוון נרחב של שירותי הובלה ושירותים נלווים, המאפשרים גם לכם ליהנות משירות מהיר, יעיל, אמין ובטיחותי. כל שירותי הובלות מנמל אשדוד מיושמים באמצעות תכנון קפדני ומקדים של הליך התובלה, תוך התייחסות נקודתית לאופי המטען, משקלו, גודלו, נקודת היעד, אופן ההעמסה המטען, אופן פריקת המטען ומסגרת ביטוח הסחורה.

אם גם אתם זקוקים לשירותי הובלות מנמל אשדוד, זה הזמן להכיר מקרוב את הידע והניסיון המורחבים של חברת MOVE-IT.