הובלות לנמל חיפה

שירותי הובלות לנמל חיפה הינם שירותים מקצועיים המיושמים על ידי MOVE-IT ברמה השוטפת, והם מאפשרים לכל אחד ואחת מכם, ליהנות משירותי הובלה מהירים, יעילים, אמינים ובטיחותיים לאורך כל הדרך.

שירות הובלות לנמל חיפה הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידי חברת MOVE-IT, המתמחה במתן פתרונות שינוע והובלה לכל רחבי הארץ.

הובלות לנמל חיפה – בדרך לעולם הגדול

נמל חיפה, שעל פי עדויות היסטוריות פועל מאז ה-104 לספירה, נחנך מחדש בשנת 1933, ומאז ועד היום הוא נחשב לאחד משלושת נמלי הים העיקריים הפעולים במדינה. נמל חיפה מותאם כיום לכל צרכי השינוע של כל סוגי המטען, לרבות, מכולות, מטען כללי, כימיקלים, דלק ועוד, דבר ההופך את שירותי הובלות לנמל חיפה לשירות חיוני עבור חברות, יצואנים ועסקים רבים במדינת ישראל. ארגון OECD, ארגון המדינות המפותחות בעולם המערבי, דירג את נמל חיפה במקום הרביעי מכל נמלי תבל בכל הקשור לאופן יעילות עבודתו של הנמל.

במידה וגם אתם בעלי קשרי עבודה עם מדינות מעבר לים, ואם גם אתם נעזרים בשירותי השילוח הימי באמצעות נמל חיפה, זה הזמן להכיר את שירותי הובלות לנמל חיפה המיושמים על ידי חברת MOVE-IT, שירותים המאפשרים לכם ליהנות ממסלולי הובלה מכל נקודה בארץ ישירות למסופי הנמל הצפוני.

צרו קשר

מעוניינים בהובלת מכולות, שינוע חומרים מסוכנים, צריכים הובלת מטענים וסחורות מנמלי ים לכל חלקי הארץ

התקשרו אלינו לקבלת מידע נוסף עבור צרכי ההובלה והשינוע שלכם
שיחת חינם 1800-20-10-04
טלפון 074-701-10-80, טלפון נייד 052-524-1303

 

MOVE-IT כי הדרך מלאה ביתרונות

הבחירה בחברת MOVE-IT כחברת השינוע והתובלה של סחורתכם לנמל חיפה, מאפשרת גם לכם ליהנות מהיצע נרחב של יתרונות מקצועיים החל משלבי התכנון המקדים של מסלול הנסיעה, התאמת סוג המשאית לאופי הסחורות המובלות, דרך מתן פתרונות העמסה ופריקה ועד למתן שירותי ביטוח סחורות.

בנוסף, כל משאיות החברה המשמשים לצרכי הובלות לנמל חיפה מצוידים במכשירי מירס ניידים, המאפשרים לנו לשמור על קשר רציף וישיר עם המוביל, וכפועל יוצא מכך, מאפשרים לנו להתמודד על כל בעיה או תקלה העלולה להתרחש במהלך ההובלה, וכל זאת בזמן אמת.

אנחנו בחברת MOVE –IT מקפידים על מתן שירות אישי, ייעוץ מקצועי וליווי אישי לאורך כל הדרך, לרבות, שירותי ייעוץ בכל הנוגע לאופן אריזת הסחורות לצרכי השינוע הימי.