מדריך קצר לבחירת חברת שינוע

בחירת חברת הובלות ושינוע חומ"ס, דורשים מקצועיות חסרת פשרות, לפניכם מדריך קצר לבחירת חברת שינוע.

על כן עוד לפני שאתם בוחרים לעצמכם את חברת ההובלות שבשרותיה תעזרו, עליכם לקחת בחשבון מספר קריטריונים מהותיים:

תחום התמחות

אתרו חברה המתאימה בדיוק לסוג ההובלה אותה אתם מבצעים

ותק וניסיון

ותק וניסיון של חברת ההובלה בה תבחרו, תעיד על אמינות החברה. אין ספק כי חברה הפועלת בתחום עשורים רבים, עתידה להעניק לכם שקט נפשי.

המלצות

בתהליך קבלת ההחלטות אחר חברת הובלות, יש לקחת בחשבון המלצות אותן אתם מקבלים מקולגות. ההמלצות יחסכו לכם לא מעט טרחה במהלך איתור החברה שבשרותיה תעזרו.

הצעת מחיר

סביר להניח שבמהלך החיפוש אחר חברת הובלות תקבלו הצעות מחיר שונות, חלקן זולות מהאחרות. הטעות הנפוצה ממנה עליכם להימנע, היא בחירת החברה אשר העניקה את הצעת המחיר הזולה ביותר. עוד לפני שאתם חותמים הסכם עבודה, בחנו מה נכלל בהצעת המחיר בהשוואה להצעות אחרות אותן קבלתם.

צרו קשר

מעוניינים בהובלת מכולות, שינוע חומרים מסוכנים, צריכים הובלת מטענים וסחורות מנמלי ים לכל חלקי הארץ

התקשרו אלינו לקבלת מידע נוסף עבור צרכי ההובלה והשינוע שלכם
שיחת חינם 1800-20-10-04
טלפון 074-701-10-80, טלפון נייד 052-524-1303

 

צי משאיות

בחנו את צי המשאיות בו במחזיקה החברה שאת שרותיה אתם שוקלים לשכור. בדקו האם לחברה משאית המאפשרת הובלה בהתאם לסוג הסחורה שברשותכם, אופן העמסתה ופריקתה. כמו כן, הקפידו לבדוק כי בחברה קצין בטיחות רכב אשר מבצע בדיקות תקופתיות לרכבי החברה ומוצא את כלל הרכבים תקינים ובטיחותיים לביצוע המשימה.

עובדי ונהגי החברה

הקפידו לשכור את שרותיה של חברה המחזיקה בנהגים מוכשרים ומנוסים, אשר עוברים הכשרות על בסיס קבוע.

ביטוחים

סביר שהסחורה אותה אתם מעבירים אל היעד המבוקש יקרה וחשובה לכם. כדי להיות סמוכים ובטוחים כי הסחורה לא תינזק במהלך ההובלה, עליכם לבחון את מקצועיות החברה ואת הפרמטרים שהזכרנו לעיל, אך במקביל עליכם לקחת בחשבון שעלולות להתקיים תקלות שנובעות בשל טעויות אנוש, או תקלות בלתי צפויות ועל כן יש לבחור בחברה המחזיקה בביטוחים הנדרשים, שיגנו על הציוד אותו אתם מובילים בבוא העת. קראו היטב את פוליסת הביטוח ובדקו את הכיסוי שלה.

יחסי אנוש

בחנו את יחסי האנוש של עובדי החברה וזכרו כי אחרי הכל אתם עתידים לעבוד עם אנשים והנכם ראויים לקבל יחס מכבד וליווי אישי לכל אורך הדרך.

תקנים

בחנו את החברה וודאו כי היא מתנהלת בהתאם לתקני ההובלה המחמירים, בין היתר תקני IQC של המכון לבקרה ואיכות.

ליצירת קשר עם חברה מקצועית ומובילה בתחומה, צרו קשר עוד היום ונעמוד לרשותכם לכל אורך הדרך, בהתאם לדרישותיכם ולדרישות הקבועות בחוק. חברת move-it לא מתפשרת על איכות, מקצועיות ויחסי אנוש, בשום שלב בתהליך ההובלה.