JSN ImageShow Free - Joomla 1.5 extension (component, module) by JoomlaShine.com

הובלות כל סוגי המטענים לכל רחבי הארץ

חייגו עכשיו
1800-20-10-04

צור קשר עם נציג הובלות

שם

טלפון

דואר אלקטרוני

הערות


הובלות - משאית

הובלות - משאית

הובלות

קידום אתרים

קידום אתרים מקצועי

אתר זה נבנה וקודם ע"י חברת אקטיביטק העוסקת בקידום אתרים מקצועי ובאספקטים השונים של שיווק אתרים במנועי חיפוש.

מה זה קידום אתרים?

מטרת  קידום אתר היא להביא האתר לראש תוצאות החיפוש תחת מילות מפתח  המייצגות את מטרות  האתר. קביעת מילות המפתח הוא חלק מתהליך קידום האתר. במחקר המילים נקבעים המילים בהן רוצים לקדם את האתר.
כיצד קובעים מהן מילות המפתח?
לאחר שבוחנים את מטרות האתר, בודקים מהן המילים בהן הגולשים מחפשים את השרות או המוצר שהאתר מציע. מכינים רשימה ארוכה של מילים הכוללת את כל הוריאציות השונות של החיפושים בהם  קהל היעד עשוי להשתמש על מנת להגיע לאתר. לדוגמא אתר זה עוסק בתחום ההובלות.   ניתן לבנות רשימה ארוכה של מילים  בתחום ההובלות לדוגמא: הובלות, הובלות, מובילים, הובלה, שינוע, העברת משרדים, העברת דירות וכו'. לאחר בכנת הרשימה בודקים אילו ביטויים גולשים מחפשים. לשם כך נעזרים בכלי של גוגל אדוורדס אשר מציד את נפחי החיפוש  של כל ביטוי במהלך חודש. אין טעם להשקיע  בקידום ביטויים שהגולשים אינם מחפשים. לכן מורידים מהרשימה את כל הביטויים שיש להם נפח חיפוש שולי. במהלך התהליך של מחקר המילים בודקים אילו ביטויים רלונטים יותר ואילו ביטויים רלונטים פחות לשרות שמציע האתר. משקללים את הרלונטיות, הפופולאריות והתחרות של כל ביטוי וקובעים אילו מילים מקדמים.
לאחר קביעת המילים מתחיל למעשה תהליך  קידום האתר. כדאי לזכור שלא מקדמים אתר שלם, אלא מקדמים ביטויים ולכן תהליך בחירת המילים הוא חשוב מאוד.
בשלב השני דואגים לתיקונים טכניים של כל האתר. חברת קידום האתרים במידה ולא בנתה את האתר מעבירה הנחיות לחברת בניית האתרים בנוגע לשינויים המבניים והטכניים שיש לעשות באתר כגון:
בעיות HTTP, בעיות דומיינים, בעיות ניווט באתר, בעיות קישורים וכו'. לאחר שהבעיות הטכניות הכלליות של האתר נפתרות, ניתן להתחיל בתהליך של קידום ביטויים ספציפיים בתוך האתר.
לפני  תהליך קידום אתרים כדאי להתקין באתר תוכנה סטטיסטית על מנת לבחון גם את השפעת הקידום וגם את ההתנהגות של הגולשים בתוך האתר. בתוכנות  הסטטיסטיות המתקדמות ניתן לקבל המון פרטים בנוגע לאתר ובנוגע להתנהגות הגולשים בתוך האתר: כמה זמן הם שבו בתוך האתר? אילו דפים מענינים אותם? מאיזה דף הם ברחו מהאתר וכו'. מלבד חיבור האתר לאחת מהתוכנות  הסטטיסטיות כדאי תמיד לחבר את האתר לכלי ניהול אתרים של גוגל.
בעזרת כלי ניהול אתרים ניתן לקשר את האתר עם גוגל ולדעת כיצד גוגל רואה את האתר. בנוסף כדאי תמיד להוסיף מפת אתר שמסבירה לגוגל כיצד לסרוק את האתר. אילו דפים הם יותר חשובים ואילו פחות. ההתממשקות עם גוגל יכולה להצביע אם קיימת בעיה באתר וכן נתונים נוספים על האתר כגון: דרך אילו מילות מפתח מגיעים לאתר, כמה ואילו דפים גוגל סרק, אילו אתרים מקשרים לאתר ועוד.
בשלב הבא מבצעים אופטימיזציה לדפי האתרים המקודמים בהתאם למילות המפתח שנבחרו. כאשר גוגל  סורק את האתר הוא בוחן מספר אלמנטים בתוך האתר כגון:  מה הכותרת? מה המשפט הראשון באתר? אילו מילים מודגשות? מה צפיפות המילים וכו'. בשלב זה מתאימים את דפי האתר כך שגוגל יבין טוב יותר במה עוסק האתר. כל דף מקבל הנחיות מיוחדות בנוגע לתכנים שבו ולפרמטרים האחרים אותם גוגל בודק. תהליך האופטימיזציה הוא תהליך מתמשך ודינמי שכן גוגל משנה מידי פעם את הדגשים ואת חשיבות הפרמטרים השונים.
חלק חשוב באופטימיזציה של האתר הוא התאמת התכנים עצמם. גוגל מצהיר חדשות לבקרים כי התוכן הוא המלך ואכן כך הדבר. הדפים המקודמים מקבלים הנחיות עריכה וכל התכנים נערכים מחדש כך שגם יתאימו למנועי החיפוש וגם יתאימו לגולשים. בתקופת מנועי החיפוש הפר מטיבים הייתה חשיבות גדולה מאוד לתכנים שבעל האתר כותב ולתגיות המטה ( כותרת, תאור, מילות מפתח). עם הופעתם של מנועי החיפוש החדישים החשיבות של התכנים פחתה וחשיבות הקישורים לאתר עלתה. במילים אחרות אם בעבר היה הכי חשוב מה בעל האתר כותב בתוך האתר וצפיפות המילים באתר, מנועי החיפוש החדשים הוסיפו פרמטר חדש וחשוב לא פחות והוא מה אתרים אחרים אומרים על האתר שלך. כלומר לא רק מה אתה מצהיר על עצמך או על האתר שלך אלא מה אתרים אחרים חושבים על האתר שלך ועל התכנים שבתוכו. אתרים אחרים אומרים מה הם חושבים על האתר באמצעות קישורים. קישורים מאתרים חיצוניים לאתר המקודם. כיום שלי שאתרים אחרים יעדי ע"י קישורים במה האתר שלך עוסק האתר לא  יכול להגיע לראש תוצאות החיפוש בגוגל.

חשיבות הקישורים בקידום אתרים

חלק חשוב בתהליך קידום אתרים הוא בניית קישורים אל האתר. מומחי קידום אתרים טוענים  שההשפעה של קישורים לאתר מגיע ל 70% ואך ל -80% בהחלטה של מנוע החיפוש באיזה מיקום לדרג את האתר. דרוג האתר נקבע בהתאם לציון הרלוונטיות שנותן מנוע החיפוש לכל מילה  או ביטוי באתר. כפי שנאמר. ציון הרלוונטיות נקבע בהתאם לפרמטרים בתוך האתר  ולפרמטרים מחוץ לאתר, כלומר הקישורים.  לפיכך תהליך קידום אתרים כולל רישום של האתר באינדקסים וספריות רלוונטיות לנושא האתר וכן פיתוח קישורים יחודיים לאתר. פיתוח קישורים לאתר נעשה במגוון שיטות. לברות קידום אתרים שונות קיימות טכניקות שונות ליצירת קישורים לאתר. הטכניקות כוללות החלפת קישורים, בניית אתרים חדשים המשמשים כאתרי תמיכה לאתר הראשי, שימוש בווב -2, הפצת מאמרים באתרי מאמרים כגון אתר כותבים, אתרי סימניות, פתיחת בלוגים ייחודיים, שימוש בטכנולוגיות RSS ועוג מגוון שיטוח.
תחום קידום האתרים הינו תחום מורכב. על-מנת להרחיב את ההכרות עם התחום מומלץ לקרוא מאמרים בתחום וכן להיכנס לפורום קידום אתרים.

 
 

החברה עובדת על פי התקנים המחמירים של IQC המכון לבקרה ואיכות ומידי שנה עומדת לבדיקה מקיפה של המכון

 

מידי שנה מקבלת החברה רישיון מוביל ממשרד התחבורה, המאשר עיסוקה עפ"י דין במתן שירותי הובלה.